29.01.2019
 

МИХАЙ ВОЙКУ Е НОВИЯТ ГЕНЕРАЛЕН МЕНИДЖЪР НА „КАМЕНИЦА“ АД

Той пое управлението на компанията от началото на 2019 година

София, януари 2019. Считано от 1ви януари 2019 г., „Каменица“ АДчаст от една от най-големите пивоварни компании в света Molson Coors, има нов Генерален мениджър.

Михай Войку, бивш директор „Продажби“ в румънския бизнес на Molson Coors, пое управлението на първия български пивовар. На новото си назначение като Генерален мениджър Войку ще ръководи цялостната стратегия за развитие на „Каменица“ АД и богатото ѝ портфолио от изключителни марки, част от които са местните Каменица, Astika и Бургаско, пражка бира №1 в света Staropramen, белгийската перла Stella Artois, световноизвестната мексиканска бира Corona и много други бирени брандове, предоставящи уникални бирени преживявания.

Михай Войку е работил за Molson Coors през последните 8 години на различни търговски позиции в румънската бирена компания Bergenbier S.A. Като директор „Продажби“ там той е ръководил целия търговски отдел, управлявайки и двата канала за продажби – модерна и традиционна търговия през последните 5 години. На тази си позиция той успява да изгради един от най-силните търговски екипи в бирената индустрия в Румъния, постигайки изключителни резултати и добавяйки стойност както за бизнеса, така и за партньорите.

Когато за първи път се присъединих към бирения бизнес през 2010 г., България беше мястото, където дойдох да се уча. И това, което научих, го приложих и адаптирах на румънския пазар. Така че много се радвам, че сега ще ръководя и ще мога да допринеса към основополагащата за бирената индустрия в България компания, с повече от 138 години традиции.”, коментира новият Генерален мениджър през първите си дни като част от „Каменица“ АД.

Михай Войку притежава магистърска степен по Бизнес администрация за професионалисти в сферата на Бизнес управлението от Tiffin University, САЩ, и има задълбочени познания в продажбите и лидерското управление, работейки в тази сфера повече от 15 години. Той е женен, има една дъщеря и обича да пътува и изучава различни екзотични култури из целия свят.

Със задълбочените си търговски познания, опит в продажбите и бизнес нюх, Михай допълнително ще ускори плановете на компанията да изгражда изключителни марки, развива страхотни хора и да следва амбицията да бъде Избор №1 за потребители и клиенти.

Back To Top