03.09.2013
 

Марко Ниавро е новият генерален директор на „Каменица” АД

Считано от 2 септември 2013 г., Марко Ниавро е новият генерален директор на „Каменица” АД. До настоящия момент Ниавро е заемал позицията директор „Управление на марките” за MolsonCoorsEurope – европейската дивизия на бирения гигант. В досегашната си роля, Ниавро е отговарял за глобалното развитие на стратегическите марки Staropramen и Carling, лицензионните брандове и централната дигитална маркетинг стратегия във всичките 10 държави от европейската структура на MolsonCoors Europe.

Марко Ниавро притежава MBAот Университета по икономика в Загреб, Хърватия. Той започва кариерата си в бирения бранш през 2005 г. в Zagrebackapivovarad.d., като през годините е заемал различни ръководни позиции в сферите на търговията и маркетинга, главно в Хърватия и Румъния. Той има над 11 години опит в бирената индустрия, като в периода 2011 – 2012 г. е заемал и позицията директор „Маркетинг” в Bergenbier S.A., Румъния. Начело на „Каменица” АД, Ниавро ще продължи да работи за затвърждаване на лидерската позиция на дружеството на българския бирен пазар.

Драган Радивоевич, досегашен генерален директор на „Каменица” АД, ще заеме позицията генерален директор за Сърбия и Черна гора на местните дружества на MolsonCoors Europe в двете страни. По време на неговото управление през последните четирите години „Каменица” АД си възвърна първото място, както по обеми продажби, така и по приходи на българскиябирен пазар и се наложи като безспорен пазарен лидер. От началото на 2013 г. дружеството продължава да отбелязва стабилни резултати и цялостен ръст, като по данни на AC Nielsen към месец юли т.г., „Каменица” АД е пазарен лидер с 34.2% пазарен дял. Заради цялостния си принос за бизнес развитието на „Каменица” АД и постигнатите резултати, Драган Радивоевич се нареди и сред 10-те най-успешни мениджъри в България за 2012 г.

Back To Top