09.06.2016
 

Каменица „Старо пиво“ – история в бирена бутилка

vetus

Каменица „Старо пиво“ - история в бирена бутилка

По случай своя 135-годишен юбилей, първата бира на България пуска на пазара специален нов продукт

30 март 2016г., София

На специално събитие снощи бе отбелязана появата на най-новата бира на българския пазар Каменица „Старо пиво“. Специалният продукт е произведен в чест на 135-годишния юбилей на лидера сред пивоварите и е опакован в реплика на реално съществуваща бутилка,от зората на миналия век.

„Когато първата бира на България празнува 135 години, какъв по-подходящ повод да се върнем в историята и да предоставим на нашия потребител едно истинско изживяване от миналото“, с тези думи откри събитието Ивайло Анков - директор Маркетинг и Развитие на търговските процеси в  „Каменица” АД. „Както винаги се стараем да радваме потребителите с продукти, които отговарят на техните нужди и желания. Вярваме, че Каменица „Старо пиво“ е именно такъв продукт – нов и различен, носещ излъчване от миналото и не на последно място – с красива и уникална форма. Как да не го хареса човек?“, добави с усмивка директорът.

 „Юбилейното Каменица „Старо пиво“ носи подписът на поколения пивовари. То е създадено изцяло в духа на българските пивоварни традиции от 1881 година. Бутилката е с обем 400мл и няма етикет, защото идва от времето когато самата бира беше етикет. Типичната за онова време гравюра „Собственостъ на пивоварница Каменица Пловдивъ“ е положена на лицевата част на бутилката. Стопроцентовото съдържание на малц гарантира отличителния, първокласен вкус.  Течността има богат златист цвят, а комбинация от три вида хмел е в основата на неповторимия, наситен аромат на пивото“, сподели технологът-пивовар Васил Петров.

По време на събитието, гостите  успяха изцяло да се потопят в пресъздадената атмосфера от края на XIX век, благодарение на автентичния интериор на популярното столично заведение „Жадната ламя“. Старовремският дух бе подсилен и от специиално произведени за случая декори, както и от присъствието на две красиви дами и един джентълмен, пременени с облекла от Възрожденска България.

vetus

Всички любители на първокласна бира ще имат възможността да опитат „Старо пиво“ още в началото на месец април. Продуктът ще бъде пуснат в лимитирани количества. Във връзка с отбелязването на 135-годишнината, от Каменица подготвят и множество други инициативи, а новият рекламен клип на Каменица „Старо пиво“ е вече в телевизионен ефир.

-Край-

 

За “Каменица” АД:

 „Каменица” АД, водеща пивоварна компания в България, е част от Molson Coors Company. През 2016 година тя отбеляза своя 135-годишен юбилей. Дружеството е единственият български пивопроизводител, който съчетава 3 световноизвестни пивоварни традиции – Белгийската, Немската и Чешката, като по този начин очарова своите потребители и клиенти с изключително богато портфолио, включващо местните марки Kamenitza, Astika, Бургаско, Славена, както и водещите интернационални марки Staropramen, Stella Artois и Beck’s, които произвежда по лиценз. Безценна част от портфолиото са и вносните марки – белгийските Leffe Blonde, Leffe Brune, Hoegaarden, най-известната мексиканска бира в света Corona Extra, американската крафт бира Blue Moon, както и изкусителното предложение от страната на сайдера – Великобритания – Carling British Cider. Общият брой на заетите в дружеството възлиза на около 684  работници и служители и с това компанията е и най-големият работодател в бирената индустрия. За последните две години „Каменица” АД е инвестирала повече от 60 млн. лева, по-голямата част от които са вложени в пивоварната в гр.Хасково.

За повече информация: www.kamenitzacompany.bg.

 

За Molson Coors Brewing Company:

Molson Coors Brewing Company е водеща глобална пивоварна компания, която предлага изключителни брандове на почитателите на бирата в целия свят. Компанията произвежда и продава портфолио от водещи примиум марки като Coors Light, Molson Canadian, Carling, Staropramen, Blue Moon, и Cobra - в Северна и Южна Америка, Европа и Азия. В Канада компанията оперира чрез Molson Coors Canada; в САЩ – чрез MillerCoors; във Великобритания и Ирландия – чрез Molson Coors UK; в Централна Европа – чрез Molson Coors Central Europe, а извън тези пазари  - чрез Molson Coors International.  Molson Coors е включена в Индекса за устойчиво развитие на Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index), като непрекъснато търси нови  възможности за оптимимизиране в сферата на корпоративната отговорност.  За повече информация посетете корпоративния уебсайт на компанията -  http://molsoncoors.com.

Back To Top